City Break

Bad Tatzmannsdorf

Revelion în Austria După un an agitat, cu mult de muncă și puțin concediu luat, sfârșitul anului m-a prins într-o localitate mică din regiunea Burgenland din Austria, situată la doar 750km de Cluj-Napoca: Bad Tatzmannsdorf. Stațiunea balneară clasică s-a dezvoltat...

Praga – Oraşul celor 100 de turle. Partea II

continuare de aici Rudolfinium Am început o nouă zi cu o plimbare prin cartierul evreiesc, oprindu-ne prima dată la Rudolfinium. Rudolfinum este cea mai cunoscută clădire de concerte din Praga și sediul Filarmonicii cehe. Eleganta clădire neorenascentistă a fost...

Praga – Oraşul celor 100 de turle. Partea I

Trebuie să recunoc că ideea de a vizita Praga, numită “Orașul celor 100 de turle” sau “Orașul de Aur”, a avut-o soțul meu. Pe lista mea nu se afla prea în top, dar a ajuns să fie una dintre capitalele mele preferate. În timp ce muzica clasică și berea fără rival a...

PRAGA – ghid de călătorie

În inima Republicii Cehe se află capitala Praga, poarta spre centrul Europei, o punte între vechi și nou și unul dintre cele mai bine conservate orașe ale Europei. Deși se află pe harta turistică de mulți ani și este o zonă plină de istorie, cu multe clădiri...

Cinque Terre – Cele 5 Pământuri

Cinque Terre, la fel ca "omologul său" din sudul Italiei, Coasta Amalfi, este tot mai des întâlnit pe „bucket list-ul“ multor călători. Cele cinci sate care formează Cinque Terre din regiunea Liguria (Riomaggiore, Manarola, Corniglia, Vernazza și Monterosso) sunt atât...

CINQUE TERRE – ghid de călătorie

Pe coasta de est a Rivierei italiene, de-a lungul a 10 km, există cinci orașe mici, chiar sate le putem spune, suspendate între mare și pământ cunoscute simplu ca și Cinque Terre - Cele Cinci Pământuri. Astfel ele sunt: Riomaggiore, Manarola, Corniglia, Vernazza și...

Palatul Sanssouci – Potsdam

Chiar dacă Berlinul a fost întotdeauna capitala, Potsdam a rămas reședința familiei regale până în 1918, când Germania a devenit republică. Astfel în ultima zi a city-break-ului am decis să lăsăm Berlinul deoparte și să plecăm la 25km de Berlin în orașul Potsdam,...

Top 4 atracţii turistice Berlin

Turnul de Televiziune, Domul din Berlin, Reichstag și Poarta Brandenburg A doua zi de explorare a Berlinului am început-o din Alexanderplatz, cea mai cunoscută piață a Berlinului. Aceasta și-a primit numele în onoarea țarului Alexandru I al Rusiei. Majoritatea...

Berlin – Muzeul Tehnic și Centrul de Științe Spectrum

Ajunși dimineață în Berlin ne-am cazat rapid la Ibis Styles Hotel Mitte și am hotărât să ne petrecem prima zi în Berlin la Muzeul Tehnic și Centrul de Științe Spectrum. Mulți s-ar întreba de ce am ales acest muzeu în loc să vedem de exemplu celebra Insula Muzeelor...

Berlin

Berlinul este un loc ca nici un altul. Un oraș german relativ tânăr (în comparație cu Köln/Cologne), Berlin este fără îndoială, cel mai „cool“ oraș al Europei și are atât de multe povestiri încât trebuie să stai și să le asculți. Din primele zile ale naționalismului...