Buget de călătorie Mexic

Noi am avut parte de vacanță frumoasă în Mexic la sfârșitul lui 2020 și vreau să îți împărtășesc bugetul nostru ca să îți faci o idee cam cât costă o vacanță de tip DIY în Mexic. Circuitul nostru a fost împărțit în 16 zile. Am vizitat 5 orașe : Cancun, Valladolid,...
Mâncarea și băutura în Mexic

Pentru marea majoritate a mexicanilor de toate nivelurile economice, bucătăria variază foarte mult în funcție de regiune, dar depinde în mare măsură de câteva elemente de bază: porumb, fasole – care oferă o sursă excelentă de proteine – și dovlecei. Orezul...
Holbox – Playa Mosquito și Playa Cocos

Continuare de aici. Ne-am trezit târziu și am căutat să mâncăm ceva undeva aproape. Micul dejun la Calypso a constat din două omlete, o limonadă și o coca cola, pentru care am plătit 190MXN (38RON). Am hotărât să nu închiriem un golf-cart. Ne doream să explorăm...
Holbox – bioluminiscența

Insula de vis, paradis, oază. Holbox este unul dintre acele locuri, care primește în mod constant laude în aproape fiecare recenzie de călătorie din Peninsula Yucatan. Situată chiar deasupra vârfului nordic al peninsulei din Mexic, între Marea Caraibilor și Golful...
Parcul Xcaret

Am stat și am analizat mult dacă se merită să dăm banii să mergem la faimosul parc Xcaret. Ne-am uitat la video-uri, am citit review-uri și până la urmă ne-am hotărât să mergem o zi la Xcaret. Cu toate că am fi vrut ca ultima zi din Playa del Carmen să o petrecem în...
Akumal și temazcal

Ajunși în Playa del Carmen nu am avut noroc de vreme bună și nu am reușit să ajungem la plajă. Astfel în următoarea zi am hotărât să plecăm devreme spre Akumal, cunoscut pentru golful său spectaculos și pentru broaștele țestoase verzi. „Satul” turistic Akumal este...